SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.26 número2Modelo educativo teórico-práctico: El consumo de tabacoAplicación del método de los mínimos cuadrados para la obtención de los parámetros de los modelos de Henderson y Chung-Pfost índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Educación química

versión impresa ISSN 0187-893X

Resumen

HERNANDEZ LIMON, Lorena et al. On instructional design for the learning of differential equations. Educ. quím [online]. 2015, vol.26, n.2, pp.134-138. ISSN 0187-893X.

This research shows the results obtained by performing an instructional design for a Differential Equations (ED) micro-unit for a Educational experience imparted to Section I of the fourth period of the educational program in Chemical Engineering. The results showed that 98% of students met in a timely manner with the requested activities, the level with those who presented was a regular at the beginning and at the end was excellent and 88% of students proved the partial test this micro-unit, so we can say that the application of this design with this section was excellent.

Palabras llave : Instructional design; Complex thinking; Classroom project; MEIF.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons