SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.23 número3Flevorio, Fl, y Livermorio, Lv, dos nuevos elementos aprobados por la IUPAC índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Educación química

versión impresa ISSN 0187-893X

Resumen

GARRITZ, Andoni  y  TALANQUER, Vicente. Emergent topics in Chemistry Education: Nature of Chemistry and learning Progressions. Educ. quím [online]. 2012, vol.23, n.3, pp.328-330. ISSN 0187-893X.

We have decided to open the section "Emergent topics in Chemistry Education" to update our readers on the most relevant topics in Chemical Education. Chemistry education has changed and will continue doing so because of the emergence of new educational interests. It is thus necessary that we become aware of these new ideas to improve both our teaching and educational research. In this editorial piece we include a brief description of two of the Emergent Topics selected for years 2012 and 2013 as especial themes for our Journal: Nature of Chemistry and Learning Progressions.

Palabras llave : chemistry education; emergent topics; novelties.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons