SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.8 issue16Acceptance’s model of on-line math assessments: perceptions from undergraduate social science studentsUse of technological applications in the treatment of Probability and Statistics subjects. Difficulties presented by students in formulating correct approaches author indexsubject indexsearch form
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


RIDE. Revista Iberoamericana para la Investigación y el Desarrollo Educativo

On-line version ISSN 2007-7467

Abstract

FOSADO QUIROZ, Rosa Eréndira; MARTINEZ RAMIREZ, Alejandro; HERNANDEZ NAVA, Nereyda  and  AVILA RODRIGUEZ, Raquel. El portafolio virtual como una herramienta transversal de planeación y evaluación del aprendizaje autónomo para el desarrollo sustentable. RIDE. Rev. Iberoam. Investig. Desarro. Educ [online]. 2018, vol.8, n.16, pp.194-215. ISSN 2007-7467.  https://doi.org/10.23913/ride.v8i16.338.

resumen está disponible en el texto completo

Keywords : aprendizaje autónomo; desarrollo sustentable; evaluación; portafolio virtual; wiki.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )