SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.23 número3Estudio sobre el valor económico en los profesionales de la químicaHugh Longbourne Callendar índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Educación química

versión impresa ISSN 0187-893X

Resumen

GOMEZ MOLINE, Margarita R.. Teacher's options. Educ. quím [online]. 2012, vol.23, n.3, pp.390-395. ISSN 0187-893X.

This article shows the difficulty of defining teaching due to the various philosophies of education, based on anthropological models which coexist today and which in turn have proposed various educational models, such as the teaching competencies (OECD). It also provides the description of two examples of good teachers.

Palabras llave : philosophies of education; anthropological models; teaching competencies; good teachers' models.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons